bossenga.reismee.nl

Vertrek

Altijd benieuwd geweest naar de mensen achter de loempia's. Twee weken geleden heb ik daarom besloten deze keer een rondreis te maken door Vietnam. Dit zal mijn vierde reis met Shoestring gaan worden en mag mij inmiddels een ervaren reiziger noemen! Om 11:50 heb ik met Lotte en Marie afgesproken bij de in checkbalie. Zij hebben hetzelfde vluchtschema als ik en vliegen ook via Taipee. Waarschijnlijk moet ik gaan zwaaien met de Shoestring papieren aangezien ik geen idee heb hoe zij eruit zien. Morgen om 16 uur plaatselijke tijd zullen wij arriveren in Saigon. Over het tijdsverschil heb ik mij bewust nog niet ingelezen. Dat zien we daar wel weer. Een bijzonder idee dat ik morgen "Goodnight Saigon" kan zeggen! Op naar een nieuw Shoestring avontuur! Bas

Reacties

Reacties

Hanneke

De mensen achter de loempia's.... Vooruit.
Fijne reis!

Ellen

Op naar een spannend avontuur... enjoy!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!