bossenga.reismee.nl

De reis is begonnen (dag 1)

En daar zit ik dan alweer bijna 8 uur in de Boeing 747 op een stoel die aan het gangpad grenst. Naast mij probeert een Chinees omgekeerd in de stoel te slapen. Voor de duidelijkheid; met zijn gezicht richting de stoel! Die Chinezen blijven bijzondere mensen. Het inchecken op Schiphol verliep soepel. Het was ook al de vierde keer dit jaar dat ik ging inchecken dus het begint te wennen. Omdat ik pas twee weken geleden heb geboekt vlieg is samen met twee reisgenoten los van de groep van in totaal 25 mensen. Deze reisgenoten ontmoette ik bij de incheckbalie na 5 minuten wat wanhopig te hebben rondgelopen met papieren met het Shoestring logo er op. Anders dan de groep arriveren wij morgen om 17 uur in Saigon waar de groep al om 12 uur zal arriveren. Ons voordeel is dat wij in plaats van Singapore ook Bangkok en Taipei nog even meepakken. Ik kan dus Taiwan en Thailand weer afvinken en ik was toch al in Singapore geweest. Volgens de monitor aan de stoel vlieg ik nu bijna over Kathmandu. Jammer dat het donker is maar dat geeft wel een goed gevoel. Hopelijk wordt deze reis weer net zo bijzonder!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!